Pogosta vprašanja

SPLOŠNO

Kaj je Ezochat.si skupnost?

Smo osebe, ki jih zanimata duhovnost in pomoč drugim. Naša ambicija je ustvariti prvi slovenski ezoterični portal za chat (spletni klepet), ki bo povezal člane naše skupnosti z najboljšimi vedeževalci, astrologi in numerologi.

Ali lahko dobim brezplačno napoved?

Vsaka nova stranka prejme ob prvem zakupu sredstev 3 minute pogovora brezplačno.

Ali lahko dobim zasebno napoved oziroma se odločim za zasebni pogovor?

Seveda. Za razliko od drugih platform so vsi pogovori na EZOCHAT zasebni. Verjamemo v zasebnost in zaupnost.

Ali lahko dobim odgovor preko e-pošte?

Da, lahko!

 

NAPOVEDI

Kako deluje chat (klepet) na Ezochat.si?

  1. Najprej se brezplačno registrirajte s klikom na gumb v zgornjem desnem kotu spletne strani. Račun lahko ustvarite s svojim e-poštnim naslovom ali Facebook računom.
  2. S kreditno kartico, VALÚ Moneto ali PayPal-om naložite sredstva.
  3. Izberite svetovalca po svoji meri in kliknite na gumb »Začnite chat!« Ne pozabite: vedeževalec mora biti dosegljiv, da boste lahko z njim klepetali v živo. V nasprotnem primeru kliknite na gumb »Pišite mi!« in mu pustite zasebno sporočilo.

Uživajte v svojem pogovoru!

Kako se registrirate z brezplačnim uporabniškim računom na Ezochat.si?

Kliknite na gumb za brezplačno registracijo in ustvarite svoj račun tako, da:

  • vnesete veljaven e-poštni naslov in edinstveno geslo po svoji izbiri ter kliknete gumb »Ustvari nov profil«
  • ali se registrirate prek Facebooka s klikom na gumb »Registracija prek Facebooka«.

To je to!

Kako zaključim chat sejo z vedeževalcem?

Preprosto kliknite na rdeči gumb »Zapustite chat« in potrdite, da želite prekiniti trenutni pogovor z vedeževalcem. Pogovor se bo takoj prekinil oziroma zaključil.

Kako lahko ocenim vedeževalca po končani chat seji?

Ko se bo pogovor zaključil, se bo avtomatsko pojavilo pojavno okno (pop-up okno), v katerem boste lahko svetovalca ocenili z zvezdicami od 1 do 5 in podali svoje mnenje.

Kako vem, da je vedeževalec dosegljiv?

Spletni vedeževalci, ki so dosegljivi, so vedno prikazani na vrhu. Njihov status je označen z »Dosegljiv«, gumb »Začnite chat!« pod profilno sliko pa je obarvan modrozeleno. Če je svetovalec zaseden ali odsoten, mu lahko s klikom na gumb »Pišite mi!« pustite zasebno sporočilo.

 

SREDSTVA

Kako kupim sredstva?

Ustvarili smo preprosto pojavno okno, ki vam omogoča, da le v nekaj klikih hitro in brez dodatnih ovir na svoj račun dodate sredstva. Na spletni strani zgoraj desno kliknite na gumb »Naložite Ezochat €«, izberite znesek, ki ga želite dodati, in način plačila. Izbirate lahko med kreditno kartico, VALÚ-jem in PayPal-om, če tega nimate, pa lahko pokličete številko 01 600 7700 in sredstva naložite na drug način. Prijazni operaterji vam bodo pomagali in vas vodili skozi celoten postopek.

Če boste plačali s kreditno kartico, sledite navodilom v pojavnem oknu. Vnesite številko kartice, datum veljavnosti, kodo in številko mobilnega telefona, da boste v prihodnje postopek lažje zaključili.

Če boste plačali z VALÚ Moneto, sledite navodilom in vnesite vse potrebne podatke.

Če boste plačali preko PayPal-a, sledite navodilom v PayPal oknu oziroma spletni strani.

Kje lahko vidim svoja sredstva?

Verjamemo v transparentnost in jasnost, zato boste vedno videli svoje stanje v zgornjem desnem kotu spletne strani.

Kako dodam sredstva?

Na enak način, kot ste prvič zakupili sredstva. Uporabite enako pojavno okno oziroma kliknite na gumb »Naložite Ezochat €«.

Ali lahko spremenim način plačila?

Seveda. Trenutno podpiramo kreditne kartice, VALÚ Moneto in PayPal. Izberete lahko način plačila, ki vam najbolj odgovarja.

Ali lahko vidim svojo zgodovino transakcij?

Da, lahko. Če boste na spletni strani kliknili na svoje ime zgoraj desno, boste videli številne možnosti povezane z vašim računom. Izberite »Profil«, nato pa na strani, ki se vam bo odprla, kliknite »Plačilo«. Tu je prikazana vaša zgodovina transakcij (vključno z zneski in datumi).

 

OSTALO

Kaj, če s pogovorom nisem bil/a zadovoljen/a?

Če ste nezadovoljni ali imate pritožbo, nam pošljite e-poštno sporočilo na info@ezochat.si. Svojo težavo, prosimo, podrobno opišite.

Vašo pritožbo bomo obdelali v najkrajšem možnem času in vas obvestili o nadaljnjih ukrepih. 

Med chat sejo ali postopkom registracije/prijave sem naletel/a na tehnične težave. Kaj lahko naredim?

Pišite nam na info@ezochat.si in opišite svojo tehnično težavo. Rešitev vam bomo podali v najkrajšem možnem času.

 

 

ŠE VEDNO NISTE NAŠLI ODGOVORA, KI GA IŠČETE? KONTAKTIRAJTE NAŠO PODPORO STRANKAM ŠE DANES!